ASIAKIRJANHALLINTA
MANAGEMENT

Ratkaisu asiakirjan elinkaaren jokaiseen vaiheeseen

SÄILYTYSRATKAISUT

Laaja-alaisen teknologiamme avulla pystymme käsittelemään laajan valikoiman arkaluontoisia ja ainutlaatuisia asiakirjatyyppejä. Yksilöllinen lähestymistapamme auttaa yritystäsi seuraavissa ratkaisuissa:
• säilytys yli 300:ssa tasokkaassa ja turvallisessa ulkopuolisessa varastossa
• paperimuotoisen ja digitaalisen tiedon varastointi, isännöinti ja hallinta
• tarkastusten ja sääntöjen noudattaminen.


TIETOJEN ELINKAAREN HALLINTA

Järjestä ja hallitse yritystietojasi asiakirjojen elinkaaren jokaisessa vaiheessa Recallin avulla:

  • ratkaisut asiakirjojen luomiseen tai hakemiseen
  • vaihtoehdot lyhyt- tai pitkäaikaiseen tallennukseen
  • turvallinen ja sääntöjenmukainen tuhoaminen tai kierrätys

TURVALLINEN TUHOAMINEN

Asiakirjan elinkaaren lopussa tarvitaan selkeä ja turvallinen tuhoamissuunnitelma. Recall tarjoaa valikoiman turvallisia tuhoamisratkaisuja:

  • alan vaatimukset ylittävä tuhoaminen ja silppuaminen
  • ratkaisut paperimuotoisten ja digitaalisten asiakirjojen ja median tuhoamiseen
  • suunnitelmat, jotka voivat auttaa valmentamaan, tiedottamaan ja kouluttamaan työntekijöitä asianmukaisiin tuhoamiskäytäntöihin liittyen.

RAPORTOINTI TARKASTUKSIA VARTEN

Pysy uusimpien vaatimusten tasalla näillä Recallin kustannustehokkaan asiakirjahallinnan ratkaisuilla:
• uusin RFID-jäljittämisteknologia parantaa tarkastuksia ja raportointia
• kokonaisvaltaiset asiakirjojen säilytysstrategiat vastaavat viranomaisvaatimuksia
• mahdollisuus seurata ja hallita yksittäisiä tiedostoja ja laatikoita.


DIGITAALISET TIETORATKAISUT

Paperiasiakirjat ja digitaaliset tiedot ovat entistä enemmän integroituja ja toisistaan riippuvaisia. Recallilla on ratkaisuja, jotka auttavat
• löytämään parhaan tavan muuntaa paperiasiakirjat digitaaliseksi tiedoksi.
• integroimaan digitaaliset työkalut ja järjestelmät koko yritykseen pitäen IT-budjetin kohtuullisissa rajoissa.
• ottamaan käyttöön edistyneen yrityssisällön hallintaratkaisun.


YRITYSSISÄLLÖN HALLINTA

Yritykset käsittelevät suuria määriä tietoja ja tarvitsevat ratkaisun, joka seuraa tärkeitä asiakirjoja ja parantaa näkyvyyttä. Tämän vuoksi Recall tarjoaa ratkaisuja, jotka sisältävät nämä ominaisuudet:

  • jokapäiväisten liikeprosessien näkyvyyden parantaminen
  • tarvittujen tietojen seuraaminen tarvittuun aikaan
  • paperiasiakirjojen ja digitaalisten asiakirjojen tehokas hallinta.

DIGITAALINEN KUVANNUS

Maailman muuttuminen digitaaliseksi ei tarkoita sitä, että paperiasiakirjat poistuvat. Recall voi yhdistää paperiset ja digitaaliset maailmat näiden ratkaisujen avulla:

  • muuntopalvelut, jotka auttavat siirtämään olemassa olevat tiedostot digitaaliseen järjestelmään
  • kuvannuspalvelut, jotka auttavat näkemään tiedot ja seuraamaan sääntöjen noudattamista selkeämmin
  • laaja valikoima alan palveluita ja osaamista, jotta voidaan päästä tarvittuihin tietoihin tarvitulla hetkellä.

Recall Folder

RESURSSIT

Recall Case Study

TAPAUSTUTKIMUKSET

Asiakirjojen Hallinta Lisää Tehokkuutta Kohti Maailmanluokan Suorituskykyä Yrityksen Tukitoiminnoissa

Learn how a standardized global framework ­— with local customization — helped a global company establish consistent internal invoicing.

LUE LISÄÄ
Recall Video

VIDEO

MITEN RECALL EROAA MUISTA

Recall solutions empower you to make the right business decision while complying with increasing regulations.

Katso video
Brochure

EBOOK

RECORDS MANAGEMENT TOOLKIT

Your Complete Guide to Information Management

Read More

SAA PÄIVITYKSIÄ RECALLILTA

TARVITSETKO VASTAUKSIA NYT?

Tai soita  tel://+358 9 8256 0214