LIIKETOIMINTAPROSESSIEN
AUTOMAATIO LISÄÄ TUOTTAVUUTTA

EDISTÄ TYÖNKULKUA, LISÄÄ TUOTTAVUUTTA JA PARANNA ASIAKASSUHTEITA RECALLIN LIIKETOIMINTAPROSESSIEN AUTOMAATIORATKAISUILLLA. 

POISTA ODOTUSAJAT, PÄÄLLEKKÄISYYDET, TYÖNSIIRROT JA TEHOTTOMUUDET

Yhtiöille, jotka ovat erittäin riippuvaisia paperiasiakirjoista, esimerkiksi lakiasia- ja henkilöstöpalveluiden alueella, Recallin liiketoimintaprosessien automaatio tarjoaa valtavan edistysaskeleen kohti tiedonhallintaa. Toimimalla yhteistyössä Recallin ratkaisuasiantuntijan kanssa yrityksesi voi kehittää prosesseja, jotka parantavat tehokkuutta, turvallisuutta ja hallintaa hankaliin paperipohjaisiin prosesseihin verrattuna.

Esimerkiksi ostoveloissa Recallin liiketoiminnan automaatioratkaisu nopeuttaa paperilaskujen käsittelyä, jotta voitaisiin varmistaa nopeat maksut ja helpottaa aikaisten maksujen alennusten tuomia etuja. Käytössä olevat taustajärjestelmät varmistavat, että fyysiset laskut voidaan tarvittaessa silputa tai tallentaa turvallisesti.
Recall Folder

RESURSSIT

Recall Case Study

TAPAUSTUTKIMUKSET

Asiakirjojen Workflow- Ratkaisu Tarjoaatoimintaa Tehostavia Ratkaisuja Brasilialaiselle Vakuutusyhtiölle

See how Recall™ guided a major Brazilian insurer into comprehensive, digital and physical document management.

LUE LISÄÄ
Recall Case Study

TAPAUSTUTKIMUKSET

Australian Viiden Suurimman Rahoitusinstituution Joukkoon Kuuluva Yritys Luottaa Recallin Hakemusten Digitointiratkaisuun

See how one major financial institution removed back-office credit card operations and improved time to process applications.

LUE LISÄÄ
Brochure

CASE STUDY

AUTOMATING THE AP DEPARTMENT OF A GLOBAL CRUISE LINE

Norwegian Cruise Line installs automated, end-to-end digital document solution for accounts payable. 

Read More
Recall Case Study

CASE STUDY

RENTAL COMPANY AUTOMATES AP PROCESSING

Learn how Recall™ digital document management solutions are streamlining accounts payable for NES Rentals.

Read More
Brochure

BROCHURE

BUSINESS CHALLENGES OF MANUAL INVOICE PROCESSING

Top AP departments pursue best practices to eliminate late payments, manage huge volumes of paper invoices, and reduce processing costs.

Download

TARVITSETKO VASTAUKSIA NYT?

Tai soita  tel://+358 9 8256 0214