KATASTROFISTA
PALAUTUMINEN

VOIKO LIIKETOIMINTASI PALAUTUA NOPEASTI NORMAALIKSI TIETOJEN MENETYKSEN JÄLKEEN?

EMME PYSTY ESTÄMÄÄN KATASTROFEJA, MUTTA VOIMME AUTTAA VÄLTTÄMÄÄN KESKEYTYKSIÄ.

Tulipalot. Tulvat. Maanjäristykset. Kuvittele mitä luonnon tai ihmisen aiheuttamat onnettomuudet − varkauksista ja tahallisista vahingoista puhumattakaan − voivat tehdä liiketoiminnallesi. 

Voit vähentää korvaamattomien tietojen menettämisen riskiä kahdella tavalla.

Ensimmäinen on kattava suunnitelma siitä, miten yrityksesi liiketoiminta voi ylläpitää jatkuvuutensa katastrofitapauksessa. 

Toinen on hyväksyttävän palautuspisteen tavoitteen (RPO) ja palautumisaikatavoitteen (RTO) määrittely. 

RPO on suurin siedettävä aika, jonka tiedot voivat olla menetettyinä IT-palvelusta merkittävän tapahtuman johdosta. Tavallisesti tämä mitataan päivien tai mahdollisten viikkojen tietomäärinä. 

RTO on tietty aika ja palvelutaso, jotka tarvitaan liiketoiminnan palauttamiseen katastrofin tai keskeytyksen tapahduttua, jotta voitaisiin lieventää liiketoiminnan jatkuvuuden katkokseen liittyviä riskejä. Palautumisaika (RTO) -tavoitteet mitataan tavallisesti tunneissa, ja ne voivat joskus olla jopa useiden päivien pituisia.  

OLISIKO SINULLA KYSYMYKSIÄ VAI VASTAUKSIA KRIISITILANTEESSA?

Katastrofista palautumisen (DR) asiantuntijamme työskentelevät yrityksesi kanssa kehittääkseen ja testatakseen liiketoiminnan jatkuvuussuunnitelman, joka selostaa, miten yrityksesi toimii katastrofin tapahtuessa.

  • Voit minimoida katkokset ja mahdollistaa yrityksesi saumattoman toiminnan katastrofin tapahtumahetkestä aina tietojesi täyteen palauttamiseen.

  • Yrityksesi voi automaattisesti ja turvallisesti varmentaa palvelimet, pöytätietokoneet, kannettavat tietokoneet ja matkaviestimet ulkopuoliseen paikkaan, jotta kaikki sen tiedot olisivat saatavilla, kun työntekijät ja asiakkaat niitä tarvitsevat. 
     
  • Omistusoikeudelliset tiedot pysyvät yrityksesi hallinnassa, kun varmennat ne turvallisuusominaisuuksilla, kuten etätietojen poistolla, portin käyttökontrollilla, laiteseurannalla ja alan johtavalla salauksella.
Recallin pilven katastrofista palautus (CDR) on hallittu palvelu, jonka avulla yrityksesi voi palauttaa missiokriittisiä tietoja ja järjestelmiä pilvessämme katastrofin jälkeen. Takaamme palautusaikasi ja tuemme niitä 1, 24 ja 48 tunnin palvelutason sopimuksella (SLA). Tarvitset ainoastaan tietokoneen internet-yhteydellä ja voit etänä hakea yrityksesi palautetut järjestelmät ja tiedot turvallisesti tähän tarkoitukseen kehitetystä pilvestä.

Voit luottaa Recallin katastrofista palautuksen asiantuntijoiden osaamiseen heidän hoitaessaan yrityksesi palautusprosessien suunnittelun, testauksen ja käyttöönoton. 

Recall Folder

RESURSSIT

Recall Video

VIDEO

WHY RECALL

Who is Recall? We are about digital and physical information. Managing it. Storing it and keeping it safe.

Watch Now

TARVITSETKO VASTAUKSIA NYT?

Tai soita  tel://+358 9 8256 0214